Autor |
Wiadomość |
Synek ;p
vCL

Dołączył: 09 Mar 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dąbrowa Górnicza 'Strzemieszyce'
|
|
ESL Regulamin ligi |
|
Kilka zasad dla jasności.
W razie pytań i niejasności PYTAĆ!
1. Podstawowa zasada mówi, że każda z gier jest rozgrywana do jej końca.
2. Jeżeli gracz lub zespół nie pojawi się na czas do rozegrania umówionego spotkania (plus 20 minut), dokonuje się wpisu do arkusza wyników.
3. W przypadku wystąpienia niewystarczającej liczby graczy jednej z drużyn, niezależnie od powodu, może ona przystąpić do meczu w niepełnym składzie przeciwko pełnemu składowi drużyny przeciwnej.
4. Jeżeli gra, w której rozgrywkach uczestniczysz, obsługuje opcję nagrywania dema lub replaya, wszyscy gracze są zobowiązani nagrywać każdy ze swoich meczów. Dema muszą być trzymane przez co najmniej 14 dni oraz muszą zostać udostępnione na życzenie admina.
5. Każdy gracz jest zobowiązany do używania nicka wprowadzonego we własnym profilu gracza albo takiego, który jest do niego podobny i nie utrudnia identyfikacji.
6. Podczas meczu każdy z graczy musi mieć wskazany tag drużyny, do której należy na stronie ESL
7. Poniższe ustawienia w pliku konfiguracyjnym gracza są obowiązkowe, a ich zmienianie jest nielegalne:
cl_movespeedkey 0.52
cl_pitchspeed 225
cl_showevents 0
cl_pmanstats 0
cl_lc 1
cl_lw 1
d_spriteskip 0
fastsprites 0
gl_max_size >= 128
gl_monolights 0
gl_picmip 0
gl_polyoffset 0.1 or 4
rate 20000 i wyżej
s_show 0
s_a3d 0
lightgamma 2.5
texgamma 2.0
Dozwolone komendy rate:
rate 20000 i wyżej
cl_cmdrate 60 i wyżej
cl_updaterate 60 i wyżej
8. ESL Aequitas to program przeciw oszustwom, monitorujący mecze, wspierający gry dostępne przez Steam. Umożliwia również sprawdzenie wszystkich ustawień gracza.
Używanie najnowszej wersji Aequitas w czasie meczu jest wymagane.
Nie uruchomienie programu Aequitas, uniemożliwia udział w meczu ESL. W razie problemów można mecz przełożyć, a w razie potrzeby użyć opcji protest.
9. Obydwie drużyny podczas spotkania mają możliwość maksymalnie dwukrotnego wykorzystania funkcji 'pause' na czas nie dłuższy niż 5 minut. Łącznie 10 minut. Po tym czasie drużyna przeciwna ma prawo wznowić grę.
10 . Screeny z wynikami:
Każda ze stron jest zobowiązana robić screeny z wynikiem po każdej ze stron.
Screen status:
Obie drużyny powinny posiadać screen ze statusem. Screen powinien być zrobiony:
- Przed rozpoczęciem meczu.
- Po zmianie gracza/serwera
- W przypadku ponownego połączenia się gracza.
Screen status zrobiony przez HLSW nie jest uznaw
11. Maksymalna ilość żądanych dem:
- 5on5,3on3,2on2: 4 dema na mecz, maksymalnie 2 dema na gracza
- 1on1: maksymalnie 2 dema na gracza
12. Używanie tarcz jest zakazane.
13. Bindowanie +duck na Scrollu - 2PP oraz natychmiastowe anulowanie meczu.
14. net_graph 3
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 18:54, 12 Kwi 2010 |
|
 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|